Födelsedagskort

Ljuva 50 - tal  hemma på Långatan
Jag var tonåring och nybliven faster
 
Idag fyller Evalena 60 år  💕 
1 Berith Elisabeth:

skriven

Hej Gunilla.
Så roligt att igen hitta din superfina blogg. Jag hette Berith Storm på den tiden och jag tror vi var jämnåriga, födda 1945?
Känner i varje fall igen dig på fotona. På ditt foto med oss indianer och vita, sitter jag längst fram.
Varma hälsningar från Berith som idag heter Oldin Struwe i efternamn och bor i Uppsala.

Svar: Tack Berith så roligt att du läser min blogg. Ja,det var länge sen jag gungade på Långgatan"röda gården". Jag kommer ihåg dig Berith och nästan alla barn på gården. Kommer jag inte ihåg så kan jag fråga min bror,syster och kusin. Ibland fastnar man på ett namn men det brukar lösa sig. Kul med minnen från Länggatan <3 Ha det så bra / Gunilla
Gunilla Åkerlind

2 Berith Elisabeth:

skriven

Du både skriver och fotograferar proffsigt.
Och så varierat. Roligt att följa dig.

Svar: Tack Berith <3
Gunilla Åkerlind

Kommentera här: